Навчальна дисципліна є теоретичною і практичною основою опанування фахом диктора та ведучого програм телебачення, адже монтаж – не лише правила зйомки, відбір відзнятого матеріалу і вдале його поєднання. Це, також, частина драматургічного і образного мислення автора. Техніка і майстерність монтажу впливає на весь хід творчого і виробничого процесів появи екранного твору - від задуму до його реалізації, тому що монтаж є і художньою мовою, і виробничим ремеслом.

Мета - формування у студентів уяви про монтаж як культурологічну категорію, як універсальний принцип творення художнього тексту, як засіб формування культури монтажного мислення і розуміння закономірностей побудови екранного твору.

Завдання: усвідомлення студентами можливостей монтажу. як важливого інструменту, за допомогою властивостей якого, відбувається створення аудіовізуального твору, його виразність; здійснювати професійну діяльність диктора та ведучого програм телебачення із застосуванням сучасних досягнень інформаційних технологій; ознайомлення з історико-теоретичним досвідом в галузі монтажної творчості; засвоєння і використання правил монтажної організації і викладу художнього матеріалу; засвоєнея основні принципи створення екранної образності засобами монтажу.